Una explosió de color que anuncia l’arribada de la primavera
Cada any, quan el fred comença a afluixar, Les Garrigues es vesteix de blanc i rosa amb la floració dels ametllers. Un paisatge efímer i captivador que transforma la comarca en una postal viva, plena de llum, colors suaus i natura en estat pur.
Aquest febrer i març, els camps d’ametllers comencen a florir i ens regalen una de les estampes més boniques de l’any. És el moment ideal per fer escapades a peu, fer fotografies, respirar aire pur i gaudir de la calma d’un paisatge que convida a aturar el temps.
Dos esdeveniments entre flors, música i productes de la terra
🌸 Arbeca
Cap a finals de febrer, s’està preparant un vermut entre ametllers florits amb música en directe, una experiència sensorial entre flors, so i sabors locals. Ideal per venir amb parella o amics i celebrar l’arribada del bon temps.
🌸 Castelldans
A mitjans de març, tindrà lloc una caminada entre ametllers florits, seguida d’un vermut popular i una fira amb parades de productes de proximitat a la plaça del poble. Una jornada perfecta per connectar amb la natura i tastar l’autenticitat del territori.

No t’ho perdis!
Segueix-nos a @turismelesgarrigues per conèixer tots els detalls i dates concretes.
Prepara la càmera i les sabates còmodes: els ametllers florits t’esperen.